Jubileumreünie VIOD 1990-2020 (en daarvoor)

Voor de jubileumreünie, die op 8 maart 2020 werd gevierd op zweefvliegveld Malden, waren vele oud-deelnemers opgetrommeld. Na een ontvangst met koffie en appelgebak en een lunch heette VIOD-voorzitter Lex de Mul de aanwezigen officieel welkom. Daarna volgde een presentatie van het VIOD Jubileumboek en van de nieuwe VIOD website.

Ronald Schnitker kreeg, als initiatiefnemer van de zweefvliegkampen en de stichting, een geprinte versie van het boek overhandigd.
Voorts gaf Ruud Holswilder een zeer interessante lezing over het overheidsbeleid, het wetgevingsproces en de luchtruimstructuur rond Schiphol en Lelystad Airport. De belangen van de General Aviation en die van de luchtsporten in het bijzonder lijken daarbij genegeerd te worden.

Voordat de reünie op traditionele wijze werd afgesloten met drankjes en hapjes, gaven leden van de NijAC een rondleiding door de indrukwekkende nieuwe faciliteiten van de club.

Download het Jubileumboek 2020

1 REACTIE
  • Ed Vink
    Beantwoorden

Beste mensen ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik ben een ex-collega van Ben van der Klein, ik hoorde van uw secretaris Jan Koen van Gorkum die Ben augustus 2021 nog een kaart stuurde, via via dat Ben ernstig ziek is en ik zou hem graag iets willen sturen maar ik heb niet zijn adres. Is er een manier om achter zijn adres te komen want er zijn bij LVNL nog heel wat collega’s die Ben graag een wenskaart zouden willen sturen
    Dank vast voor de mogelijkheid. Ik hoor graag van u.

Ed Vink
    Diezestraat 25